بهترین ترفند ها در لوله بازکنی( بخش سوم)

لوله بازکنی
بهترین ترفند ها در لوله بازکنی( بخش دوم)
دسامبر 11, 2018
لوله بازکنی
نکات مهمی که تنها لوله بازکن های حرفه ایی می دانند.
دسامبر 19, 2018

بهترین ترفند ها در لوله بازکنی( بخش سوم)

تخلیه چاه

شرکت خدمات فنی کاوه به عنوان بهترین مرکز خدمات لوله بازکنی و همچنین تخلیه چاه است که به عنوان مجهزترین و بهترین مرکز لوله بازکنی در تهران شناخته شده است. در مقالات قبل شما را با بهترین ترفند ها در لوله بازکنی، نحوه استفاده از آچار لوله بازکنی و همچنین باید ها و نباید ها در مورد لوله باز کنی آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با سایر ترفند های مهم لوله بازکنی و تخلیه چاه آشنا کردیم.

  • برای شل کردن لوله اتصالات سفت آب از گرما و حرارت استفاده کنید.

نمی توانید به دریچه زیر سینک دسترسی پیدا کنید؟ مهم نیست که چقدر کار کردن با آچار لوله بازکنی سخت است. هرچه اتصالات سفت تر و محکم تر باشد دسترسی به آن ها نیز سخت تر خواهد بود. می توانید با گرما دهی به لوله های قدیمی باعث شل شدن آن ها می شود. می توانید با استفاده از کمی پارافین این کار را راحت تر انجام دهید. برای حفاظت از دیوار های کناری از مواد ضد حرارتی استفاده کنید.

Small Electric Water Heater Luxury before Water Heater Problem Water Is Too Hot

لازم به ذکر است که استفاده از حرارت و گرما دهی را تنها برای لوله بازکنی و لوله های آب می توانید استفاده کنید و نمی توان از حرارت و گرما دهی برای لوله های گاز و یا لوله های پلاستیکی استفاده کنید.

  • آب گرم کن را کاربردی تر کنید.

ترموستات آب گرم کن را چک کنید تا خیلی روی درجه زیاد تنظیم نشده باشد.  باید قادر باشید تا حدود 115 درجه از آب گرم کن را کم کنید و باز هم بتوانید بهترین استفاده را از آب گرم ببرید. ممکن است حتی بخواهید آب گرم کن را عایق بندی کنید. آب گرم با این شرایط گرم تر می ماند تنها باید دقت کنید که جلوی ترموستات را نپوشانید. برخی از ترفند ها کاربرد آب گرم را بهتر می کند و همچنین هزینه ایی نیز برای شما نخواهد داشت.

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *