استفاده از ابزار های لوله بازکنی( بخش دوم)

تخلیه چاه
استفاده از ابزار های لوله بازکنی
اکتبر 31, 2018
لوله بازکنی
باید ها و نباید های مربوط به لوله بازکنی
نوامبر 12, 2018

استفاده از ابزار های لوله بازکنی( بخش دوم)

لوله بازکنی

همانطور که می دانید شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه کاوه به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات لوله بازکنی در تهران و کرج شناخته شده اند. در مقالات قبل شما را با ابزار های مختلف لوله بازکنی و تخلیه چاه آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با سایر ابزار های مخصوص لوله باز کنی و تخلیه چاه بیشتر آشنا شوید.
سیم چین کانال لوله باز کنی
این مدل ابزار لوله باز کنی بیشتر به خاطر نام برند Channel-Locks شناخته شده است و به عنوان سیم چین اتصال آزاد. این نوع آچار و ابزار لوله بازکنی مانند آچار تنظیم کننده است اما قسمت گیره ی آن کمی پهن تر است. تا این اجازه را به کارشناس لوله بازکن بدهد تا به راحتی بتواند هر لوله ایی را که می خواهد با ابزارش بگیرد. دسته های بلند و خوش دست این ابزار باعث می شود کار لوله بازکنی و تخلیه چاه راحت تر انجام شود. اگر تنها یک ابزار برای لوله بازکنی استفاده می کنید بی شک این ابزار سیم چین کانال خواهد بود.

3
آچار شیر آب
این ابزار لوله باز کنی آچاری است که برای تنظیم و بهبود کارکرد شیر آب از آن استفاده می شود.
آشنایی با پکیج واشر ها و اُرینگ های شیر
برای افزایش طول عمر و دوام واشر سینک، رادیاتور و سایر ابزارآلات استفاده از این مدل واشر های لاستیکی بسیار لازم است. این لاستیک ها مانع نشت می شوند. این واشر ها در اندازه ها و انواع گوناگونی به فروش می رسد.
آشنایی با انبر لوله
یکی دیگر از ابزار های مورد استفاده در لوله باز کنی و تخلیه چاه مربوط می شود به انبر لوله. مس به اره و آچاری برای برش نیاز دارد تا نیروی کمتری از اره آهن بری به آن وارد شود در عین حال، برش لوله بسیار صاف و تمیز انجام شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *